

Vi lanserer vårt eget kundesenter!
Nå tar vi et steg videre for å gi deg som leietaker en enda bedre opplevelse. Med vårt nye kundesenter får du ett kontaktpunkt for rask og personlig oppfølging uansett hva du trenger hjelp til.
Hva betyr dette for deg som leietaker?
Du bruker samme telefonnummer og e-post som før, forskjellen er at du nå vil du møte vårt dedikerte kundesenter som følger opp saken din fra start til slutt.
Målet vårt er å gi raskere hjelp og bedre oppfølging. Enten det gjelder praktiske spørsmål, feil eller bestillinger, så sørger vi for at saken blir fulgt opp og løst.

– Hos oss er kunden vår øverste sjef. Det ligger i verdiene våre, og nå tar vi det enda et steg videre. Kundesenteret skal gi leietakerne en enda enklere hverdag og oss som organisasjon bedre oversikt, mer innsikt og mulighet til å utvikle tjenestene våre i takt med behovene, sier Silje Havdal, leder for kundesenteret.
Hvordan fungerer det?
Vi har laget en helt ny leietakerportal der du enkelt kan:
- Melde inn saker
- Følge status
- Kommunisere direkte med oss
Portalen åpnes trinnvis, og du vil få beskjed så snart den er tilgjengelig for deg. I mellomtiden er vi selvfølgelig tilgjengelige på både telefon og e-post.
Kundesenteret følger opp og holder deg informert underveis. Ved behov sendes saken videre til driftsleder, kundesenteret sin rolle blir da å oppdatere deg som leietaker og gi beskjed når alt er utført.
Kort fortalt: Du melder – vi følger opp – du får svar.
Åpningstider og kontakt
Telefonen er betjent mandag til fredag kl. 08.00–15.00.
Kontakt oss via:
- Telefon: 73 99 09 90
- E-post: post@ecde.no
- Leietakerportalen
Vi ser frem til å hjelpe deg!
Kontakt
